Forumúsica: Souviens Rock - Forumúsica

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Souviens Rock New Band

#1 User is offline   Sha Sha 

• 50 bpm
  • Pip
  • Group: Newbies
  • Feedback: View

Posted 19 August 2011 - 22:09

Conheçam a Souviens know the Souviens

my space da banda : http://www.myspace.com/souviensrock

A banda foi criada em 2010, no interior de São Paulo (Brasil). O som é praticamente uma mistura de folk com o lindo som do piano.
Agora com a nova formação, com influencia de bandas diferentes, nós esperamos mostrar a todos um bom resultado e boa musica.
A Souviens é caracterizada por usar diferentes tipos de estilo em cada musica, com melodia pesadas e leves; expressando vários sentimentos, como raiva, tristeza, esperança, fé e amor.
O nome “Souviens” que se pronuncia “Suvian”, vem da expressão francesa “Jet me souviens”, que significa: “Eu me lembro”.
As letras são como uma história ou memorias, que qualquer um pode conhecer a qualquer hora em seus sentimentos.
Nós iremos lançar em breve nossas primeiras musicas: "Em cada momento", "Não entendo" e "14 de Novembro" até Julho de 2011, com uma produção independente.

Souvines is

The band was born in 2010, in the countryside of São Paulo (Brazil). The sound is like a mix of folk and the pretty sound of the piano.
Now with a new formation with influence of another bands, we hope to show everyone a good result and good music.
The Souviens is characterized for use differents tipes of style in every song, making heavy and light melody; expressing many feelings as anger, sorrow, hope, faith and love.
The name “Souviens” that’s pronounced “Suvian”, comes from a french expression “Je me souviens”, that means “I remember”.
The letters are like a history or memories that everybody could meet daily in their feelings.
We want to launch really soon our first songs: “Em cada momento” (In Every Moment), “Não entendo” (I Don’t understand) and “14 de Novembro” (November 14) until July of 2011, with a completely independent production.

#2 User is offline   Sha Sha 

• 50 bpm
  • Pip

Posted 20 August 2011 - 22:34

e então, curtiram o som ? gostaria de saber o que acharam da souviens xD

#3 User is offline   Sha Sha 

• 50 bpm
  • Pip